ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 2

my first award!!

assalamualaikum n hai semua...

eh..tbe2 ade award la untuk cik fifah hani ni.... betul ke ni? cubit pipi sket, tarik idung..eh xmimpi la. mknenye betul la ni ek??..okeh2..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dgn ini sy dgn rendah hatinye memberitahu bahawa blogger isz yg cute telah menghadiahkan sebijik award  kepada saye dan award yg dimaksudkan ialah...........

jeng jeng jeng..




cool ke??? itu anda yg tentukan..sbb definisi cool tu sendiri pn da bwk byk mkna..sila la rjinkn dri mengoogle ia..

hihehihehihehihe

SEDIKIT OLE2 untuk dilaksanakan...



1. Buat satu entry dan letak pic award nie dalam entry..dan link kan ke  http://kimicnol2203.blogspot.com.

OkEYH BERES.

2. Letak award nie kat sidebar beserta link kehttp://kimicnol2203.blogspot.com.

INI MUDAH SAJA...OKEY, SUDAH..

3. Jawab 2 soalan mudah..
1)Ape benda paling cool dalam hidup kowang??
 cool sgt2 bila tgk org honeymoon kt dlm utan..i mean honeymoon smbil camping la..lg cool kalu hutan tu mencabar..
haha...aku da terpengaruh ngan cite adamaya..okeh, aku tipu je tu..aku rs benda paling cool dlm hdup aku stakat ni adlh fly(kua dari skolah asrama tanpa izin) tgh2 mlm lalu gate utama skolah(aku lupe alsn ape yg ktorg bg kt pak guard time tu)  plus lalu dpn umah cikgu disiplin yg garang lg tu..n then ktorg stay overnite 1mlm kt umah cikgu tu yg terletak kt kuaters guru kt skolah sebelah..owh ktorg stay kt umah cikgu tu sbb cikgu tu blum ade anak lg..da la time tu xsilp aku adela hmpir 10 org..pstu husband ckgu ktorg ni msk landak msk merah kot..hoho.. pstu esknye lps sarapn ktorg blik asrama smula..tpi xgune pintu utama..gune jln tikus a.k.a jln blakg sbb tkt teserempk ngan cikgu disiplin. kang kantoi xpsl2 kne denda..mmg xleh lupe la insiden tu.. 

2)Siapa owang paling cool pernah kowang jumpe??
owh orang paling cool penah aku jupe ialah slh sorg lecterer aku time kat uitm sarawk.. 
i'm going to not mention her name... tpi lecterer aku ni mmg cool gle la...da mcm kwn je..she is the best!

4. Tag 3owang blogger..(roger2 kat dyowng)

1) owh pemilik fevret blog aku....kak aniem
2)  my lovely cousin....chocolate n cheese
3) one of my happiest friend..jojo_bdin

oke...suma da buat...



3 comments:

greenduck said...

Haha. best kan dpt award.
congrats yang dpt award :D

~ez~ said...

pipah,

nk buat tag ni kena ambik dr awal ke? kena ambik award tu suma? hehe..ke akak kena jwb 3soklan tu ja? hehe

::~aFiFaHaNi~:: said...

kak ez: akak ikut step 1 smpai 4 tu je..hehe