ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 7

bila dah ade yg berkata canteknye...

assalamualaikum n hai semua..

bila dah ade org puji mulala aku kembang setalam..hahaha..bahye nih..
cantek ek baju baru nih??
ntah,aku pening cari template baru yg free n cantek2..bunga ros merah tu da boring aku nengok.. oh my bad..aku ni mmg cpt boring ngan sesuatu.. ade sape2 reti camane xbg boring??

kesimpulannye, aku xjadikla nk tuka template nih..tggu smpai aku boring n rajen..

tapi kan..korang pasan x??suma template2 aku ade gmba bunga kn??yer, aku mmg suke sgt2 ngan bunga.. even bunga taik ayam pn aku kate cantek..napela org bg name yg xbesh kt bunga ni..huhu

stakat ni, aku xrase boring ngan bunga lagi...jadi bolehla sediakan bouquet bunga untuk birthday aku sbulan lg..opss..terpromote birthday sendiri plk...kekeke...

tbe2 tringin nk mkn kuih cincin sarawak..takpe2..aku da pesan kt junior aku suh beli..esok boleh amek..nyum2
nk tau ape tu kuih cincin??will hapdet later...

got to go....

\(^_^)/




1 comment:

greenduck said...

haah. sedor pon. bunge2. btkaa kete ke.
paku ke. baldi ke?
bru cntik. agaga
tpi,cntik layout ni! :)