ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 17

kangen sama kamu....

owh..tadi bru lpas chat ngan beba..my bestfriend time aku mude2 dlu kat SMKA kuala selangor..skang ni pn muda lg oke..

dlu time skola, aku ni blh la dikatakan lurus bendul gak.. org sng2 je nk pijak pale..sungguh innocent aku time tu.. tapi tu dlu..skang x lagi..berani ar pijak kpale aku..siapla aku lwn hbis2an..ngeh2 [ayt ganas je, tapi bkn gengster ek, cuma mempertahankan kebenaran;)]

oke..time kt skola dlu, suma pggil kwn aku ni beba n org pggil ak pipa [ skang ni mcm janggal je bila org pggil pipa sbb da biasa org pggil fa n fifah sejak msuk 'U']..cube tgk ejaan name ktorg..cam dkt2 je kn? ade sorg kwn ktorg smpai buat pribahasa..'di mana ade beba, di situ ade pipah'...

shbt aku yg sorg ni, sgtla baik..byk yg aku blaja dari dia..dia sgt pandai add math n of course la die jadi cikgu add math aku...

nk ikutkan..mmg byk sgt kngan aku ngan die..suma still tepahat kat hti aku.. otak aku da jem..
stop kt sni dlu..anyway, beba..miss u so much...(^_~)\/

sekian~

No comments: