ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 23

KEMUNCULAN ULAR DALAM MIMPI???..

eeee..sebut je nama ular, meremang bulu yg ade dibadanku..bulu termasuk rambut adalh sejenis fibrous protein plus insoluble in water..sbb tu rambut korang xserap air..cube bayang rambut serap air..huh..habisla otak2 anda semua..almk..da tetuka topik nih..bru lps clas advance biochem,inila jadinye..tn hj,lihatla betapa gigihnya studentmu ini smpi dlm blog pn nk bebel psl subjek ini..but..i love biochem soo much..subjek2 len pn aku syg gak.. stop2..

sebenarnye nk cite..pg td ak tjga awl..kul5pg..tjga sbb seha,classmate aku merangkap jiran sebelah bilik ak kol{ak suh d gerak aku..dikhuatiri aku telajak subuh memandangkan tdo pn lewat..eheee}..tpi,sblom ak tjga dari tdo kan,aku bermimpi..xtaula ade mksud ke x..aku dipatuk ular hijau..time tu ak duk dlm kete.umi drive kete tu..aku duk sblh..xingt sbb ap tetibe ak angkut ular hijau msuk kete skali..mule2 ak angkat kaki kat seat,pastu kete bejalan..smpai satu tempt,umi behenti jap..aku pn kua.ular tu pn aku kua kan..

then bila nk smbung pjalanan, aku pun try la msukkn ular tu dlu kat tempat letak kaki..xtau ap sbb ak wat camtu..then bila ak try masuk kete,da selesa,ak lupa nk angkat kaki kt seat n tetibe ular tu patuk..tapi ak sebut kat umi time tu ular tu gigit aku..haha..yg pasti tu bukan ular kecik..sederhana besar..

ngeri kot..sblum ni ak penah mimpi ular berkepala dua kejar n serang aku..aku google la nk tau pe mksd mimpi tuh..dlm tenet kate ade org nk tikam dari blakng..time tu satu patah habuk pn ak xpcya..aku xd musuh oke..suma org aku kwn tau.. aku mimpi ular tu 3 kali berturut kot..last2 bbrpa bln lps tu, kwn bek kat U,yg aku syg, bt fitnah kt aku..sedey sgt tau..isk,isk..smpai ati die. tpi ak redha n maafkn die..aku masih anggp d kwn n masih mendoaknnya sehingga kini..xtaula np awk bt camtu kt sy ek..hm,yg lps tu biala..

setelah sekian lame ak xmimpi ular n aku pon mmg tkt plus fobia ngan ular..xkesah la ular besar ke,kecik ke..suma ak xbrani..tb2  mlm td aku mimpi lg ular..ape mksud plak kali nih..aku xnk ad org betray ak lg..huhu..psal ade org nk msuk minang ke?sape plak nk masuk minang..suke2.. ap pn mksudny mimpi ak ni, mimpi tetap mainan tidur..smoga aku senantiasa berada di bawah lindungan rahmat n penjagaan Allah selalu dan dijauhkan daripada segala macam bencana..Amin.. insyaAllah..

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
FAKTA TENTANG ULAR;
"kehidupan ular yang menakjubkan. Ular mampu hidup selama berbulan-bulan tanpa makan. Ular bisa terbang dengan membentuk huruf S. Ular juga bisa membidik mata manusia dengan tepat"
NAK TAU SELANJUTNYA,SILA CLIK

4 comments:

cornettolove said...

hazirah: orang nk masuk minang tuh ;P
crite la sal ular kepale dua.
at least ko bnasib baik ade mimpi utk dpt petunjuk.aku ni org yg jrg mimpi, sbb tu aku tak dpt clue nk selesaikan mslh hidup, aku doa byk2 je daripada aniaya orang.

greenduck said...

yang,aku rse ade org nk msuk minang ko r. haha =p

::~aFiFaHaNi~:: said...

zirah:
owh..nt time jmp aku cte ek psl ular kpala dua tu..
hihi..kebetulan je mimpi tu..
nk suh ak hti2 kot, mdh2n kte dpelihara Allah selalu.Amin..

izs:
sape la org yg nk minang aku tuh.
encik 'R' xckp ap pn..ehehe..

greenduck said...

hahaha. eceeee,btul ke? ntah2 ko sorok dr aku ni.. kan2? hehehe