ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 13

ape itu bengong??

salam semua..

kisah ini tejadi mlm td,slalu aku dgr bdk2 lam kls ckp cam best je nk sebut bengong..last2 ak pn da terikut2..
tp ak xmksd pn nk kate yg org tu bengong,saje sdpkn ayt kot.tah apela motif ak sebut pn xtau.
tbe2,mlm td ak bru nk nek motr,tbe2 ad kwn kol,da la helmet yg ak pkai tu pn ketat gile,nk selit hp tu dlm helmet pn xmuat {adakah itu tanda kepalaku makin besar??oh tidakkk,helmet itu yg kecik}..dan nk dijadikan cite,tekeluar la pekataan bengong.tanpa ak sengajakan..


then dgn spontan garang jgk,kwn aku pn bkata;
"tau ke apa maksud bengong tu?"
ak yg tkejt pn bkata ak xtau pdhal ak tau..uwaaa..i kena mrh..cedih taw.
pastu dgn nada mrh kwn aku tu kate, itu mcm myumpah tau! jagn sebt lagi!
ambik ko,sekali kena batng hdung sendiri.pdn muka aku,tula sape suh xjage mulut..ahaha
pasni ak kena aja mulut ak supaya xsebut lagi pekataan bengong tuh..serik wo ble kena sound dpn2 cengitu.
MALUU...
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
today is ellyza birthday..slmt hari lahir ja,smoga pnjg umr,murh rezeki n beroleh keberkatan n kjayaan hidup dunia n Akhirat..(^_~)

2 comments:

greenduck said...

afifah,aku xbersalah k. bkn aku yg ajor ko sbut bengong kan? ehehehe =p

p/s: miss u!

::~aFiFaHaNi~:: said...

xdela..
ko tau kn spe manusia yg suke mrh aku tuh..klu2,pkai bju singkat xblh..haha..