ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 20

bangga sugguh!!

assalamualaikum...
ape khabar semua??..

cinta..
tetibe jek sebut cinta ni apehal pulak kan..
bukn nk cite pasal cinte2..aku cume cintakan negaraku yg aman damai ni..
[korang rase aman tak?]
selagi xde perang2 cam luar negara tu, kire aman la..damai tu aku kurang pasti..
tapi kan, aku bangga jadi rakyat malaysia..

nak tau sbb ape? sbb aku bangga la..
dah, xyah tnye knp..
cube korg tengok kt youtube, berapa rmai bgsa asing belajar nk ckp bhasa malaysia?
siap blaja menari zapin bagai..
aku reti la jugk menri zapin walaupn tahap yg paling basic pnye..
malu weh kalu rkyat asing reti budaya kite tapi kite xreti..

tahun ni, bulan merdeka, bulan ramadhan..
jadi aku harap, 10 hri terakhir puasa ni, same2la kite b'doa..
smoga negara kita akan terus aman..
dptla korg shoping n jln2 ngan aman
xmo la tiru2 budaya barat..budaya negara kite pon oke ape..terkenal lagi tu
kalu xterkenal, xdela bgsa asing duk belajar budaya kite..




1 je perkataan yang aku boleh bagi kat dorang ni...kagum ^_^

credit to google

selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke -54
tak rugi kan cakap melayu?
walaupun aku tahu sumbangan aku kecik je pada negara, tapi aku akan sentiasa berdoa semoga malaysia terus aman dan makmur..insyaAllah


merdeka!! ^_^


sayangsemuaselalu;
fifaHani

No comments: