ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 17

huwaaaaa

ye..aku tgh geram...geram ngan org..
rse nk telan..bior ler setaun knyg..
ha?? result??? yer, hr ni aku da tau result exam aku..
alhamdulillah..syukur pass sume
cam bese..graf result ak naek sekecik bakteria..aku up skit..
sekecik yeast..

sambung pasal org..
bia la aku  n Allah je tahu sape insan betuah tu...
mmg aku geram.. aku sedih..
nape asek wat xpduli je kat aku??
nape??? 

xde sekelumit rase kesian ke tgk aku..
sush pyh ak pjuk..kamu ttap same jek..
huh, sedey2...
kamu xpduli dah ap prasaan aku...

kesimpulannye..
aku pn xtahu kesimpulannye..
yg aku tau, aku geram..
nak nanges..tapi tgn aku duk pegang altan2 menjahit?
yer..ak isi mse lapang ngan jahit...tapi xnk la tnjuk ape yg aku bt..
bkn cantek pon..silap2 korg sume gelakkan..
wat aku kecewa lagi..


eh, ni bukan memorable moments..tapi 
aku nk luahkn jgk..biar 1 dunia tahu mud aku ala2 nk telan org skrg ni..
takpe2...aku try fkir positif la..kan nak brubah kan..
huwaaaa~ tp nape kpale ni xnk fkir +ve yer??
ok2..bagi aku mse nk cool balek...
tata n assalamualaikum.=(

No comments: