ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 7

sakit tanda Allah syg..

assalamualaikum semua..
mmg dah sgt lame xjenguk blog apetah lgi nk update..
plus skrg ni kat kelantan lg..g kenduri kawin kakak kpd bff aku.
kalu kt kelntan ni d pggil bekwoh.
duk tgh bergembira kt kelntan..tibe2 aku diserang penyakit.
nk th skit ape? itulah yg dipggil chikenpox or name saintifiknye Varicella zoster..

pstu tetibe tegerak hati nk google psl chikenpox in adult.
bce artikel die pn dah buat aku seram..
doakn aku cpt bek..
muke skrg ni mmglah "cantik"
kalah ratu cantik dunia..haha

mungkin jgk ade hikmah yg aku xtahu.
kan Allah Maha Mengetahui..

cumee..
aku sbnrny duk kat rmh BFF ak lgi..mlm ni bru gerak balik gara2 tket bas hbis.
aku rse sgt2 berslh mnyusahkan die..thanks liza n keluarga..

dlu2 aku pnh da sapa rumah liza tpi time tu xdpt nk stay lame..
skrg ni, dlm duk sakit2, aku blh g jln2..
dah aku ni mmg kaki jln2.
tpi bile muke da smakin comey, aku malu dah la nk klua..

nt aku buh gmba "cntik ak" kalu ade ksemptn.
hnset pn telalu cggih smpaikan aku online fb bbrp minit, d potong smpai bls2 ringgit, kalu aku on9 bels2 mahu kene puluh2..dan begitulah seterusnye..
kalu aku ni byk duit xpe jgk..
mudah2an suatu hr nt..aminnn
xkaye dunia, kaye akhirat..
betul x?

okela..
cume ni je yg dpt kngsi skrg.
ade mse jmpe lagi..
assalamualaikum w.b.t 
dan xlupe..sy sayang semua^_^





No comments: