ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 1

jadi tokey kete plak..

assalamualaikum n hi readers:

lamenye aku xhapdet..rase nk delete blog nih, tapi syg..nt xde warisan peninggalan nk bgi kat anak cucu??haha, nk bg blog as warisan peninggalan?? merepek sungguh aku..xdela, sbg tatapan n bacaan anak cucu cicit je.. insyaAllah..

oke, xmau pnjg2...just nk bgitau..ade x sape2 nk bli kete CHEVROLET CAPTIVA yg baru dipakai selama 2mggu dgn harga RM100,000? kete da daftar..guna time pilihanraya sarawak bru2 ni... dpt info dri lecterer aku sbb husband d ade knl ngan org yg jual kete nih..harga d murah kot..reduced smpai 50k..pdhal guna jap je..warranty penuh kete baru stat dari tarikh anda beli..walupn reduced 50k, aku xmampu ler nk beli..huhu. cuma inform je sape2 yg ade niat nk beli kete nih ngan harga murah. nt inform aku..mne tahu ade rzki korg. gmbar kt bwh amik dari encik"google".

pandangan sisi~

pandangan depan~

nampak selesa kan..


okey, stakat ni dlu..still in exam mood...have 3 papers to go..wish me luck!

No comments: