ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 17

marketing day...

stdy week da stat but assgment mktg xanta lg..silp2, da anta tapi...........xpuas hti.
godek2 balik...n rombakan bermula. smpai aku satisfied baru stop. ade jgk manusia cm aku ni kan. huhu. tuan2 n puan2 sekalian, today, aku nk siapkn part yg aku xpuas ht n buat pastyear mktg. esk, nk bodek2 mdm, bg hint exam lg. what???? bodek..not bodek la. with full of effort i'll study n siapkan dlu pastyear n mtk mdm semak. nt msti mdm sng hti tgk student die rajin, bru die bg hint exam lg kn. haha,dah xbetul dah ni bile tetibe perasan tahap cipan. okey, sblm jdi lebih parah bek aku stop n buat ape yg aku ptt buat. oke kwn2 sume.

mari kite mulakan pengembaraan kita ke alam marketing..

have a nice weekend n not to forget, love love n love semua...
^_<

No comments: