ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 28

selamat tinggal

assalamualikum n slm sejahtera..

selamat tinggal perangai2 aku yg buruk.. 
sbb krn ni, mcm2 jdi..huh, sgt sakit hati ye..
xmau ckp lbih2..

doakan..

aku kuat, aku tabah, n redha trima sgalanya..
mampu xmampu, tu belum pasti..tapi aku xkan mgalah.
usaha!! ye, tu adalah pasti
bialah payah mane pn hidup ni..
aku nk org2 skeliling aku hepi.
walaupn aku xhepi..
walaupn aku tahu, aku bukan kuat mcm king kong.

belajar..
ye, byk lagi yg belum aku blaja tentg hidup.
belajar untuk ikhlas n sabar..

satu2nye impian..
nk jadi org yg sabar
ckp je sng kan..
tpi nk aplikasi tu xsenang

siyesly, aku bkn seorg yg sabr..
teet..satu klemahan nyata aku..

agk2 boleh x aku senyum bila org kutuk o skitkan ht aku?
kalau ikt prangai smulajdi aku, aku sound dpn2..
tapi, xdela smpai tarik2 rambut..aku sentap hati jek..

lagi satu..aku ni negative thinking ler..
yg ni aku rse mcm da bleh kawal stakat nih..
tapi baru 20% ler..[tpi oke ape dari xde prubahan]

ade x sape2 blh bagi idea, tmpat yg xde org n sesuai tuk aku jerit kuat2
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aku nk jerit n bia angin bwk pergi sume p'kara yg aku xnk ingt..


No comments: