ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 23

SUDDENLY...

again...assalamualaikum..

shopping postpone at night since my parents borrow my car to bring my sister to her interview. takpela, hopefully jadila shopping tonight bcause tomorrow i just want to stay at home memanjakan diri.

so here i want to talk about my wedding preparation.. just to fill up my free time [xfree sgtla since i have a lot of works to be done by next week]

firstly, about my solemnization dress:
i prefer a simple dress, not too heavy but actually not too simple. the dress i mean like baju kurung moden, baju peplum dan yg seumpamanya. so here some of my inspiration i get from my blogwalking. enjoy..


ha, simple je kan baju mcm ni..xsarat sgt n of course menutup aurat.. love it so much
ha, yg  ni satu lagi design..peplum..hopefully kalu saya buat design ni saya xkelihatan mcm pelam la..huhu

oke..onlu 2 pic i can show u all sbb kalu byk2 inspirasi, kang xjadi la baju sy tu nanti..
ape pendapat korg semua tentg design yg saya tunjuk ni? ape2 pun saya dah hantar kain dkt tailor dah..design kne surprise la skit kan but stil ala2 dua bju ni...saya combine kan design dia..hehe..xtaula jadi ape.. anyway, saya nak lari tajuk skit..

kura2 belaan saya dan keluarga dah bertelur..what i am suppose to do?? hari tu tuka air tgk ade pulak telur yg pecah..the rest yg xpecah saya tanam dlm pasu bunga yg berisi pasir blkg rumah..idea ni dtg bile terfikir penyu bertelur dlm pasir, so saya pun tanam la dlm pasir..hehe... kelakar but bila org tanya camane tortoise tu bleh bertelur, i have no idea to tell how? keje saya bagi mkn sayur je hari2..xdela suntik die ngan hormon ke hape malah xpenah bwk g jmpe dr haiwan pn sbb tgk die 2 ekor sht je.. FYI, both of tortoise yg ade dlm rumah saya ni, sy bela dari kecik lagi..mase tu beli dkt MAHA dgn harga 10 rggt sepasang. sng nk jaga..just tuka air hri2..mase kecik bagi mkn pellet then bila dh besar bagi mkn sayur... sebenarnya, sy n family plan nk lepaskan 2 ekor tortoise ni kat tasik@sungai tapi when my umi said "xsampai hati la nk lepaskan sbb die dah jinak dgn kita" so xjdi la lepaskan n kekallah die dlm rumah ni..

setakat ni dulu ye..love all
assalamualaikum

No comments: