ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 20

MASA DAH SUNTUK!

assalamualaikum..again

rajin plak nk menghapdet byk2 kali per day..
actually nk ckp..saya dh dpt duit BRIM2 (thanks kpd yg memberi)
dan duit itu digunakan sepenuhnya plus encik tunang kene tambah rm50 untuk saya gunakan bagi membuat..

CERMIN MATA BARU

ye, spek lama saya dh xleh guna sbb careless sendiri, xperasan jatuh mase turun kete, harusla after that kene penyekkan oleh kereta sndiri kan...bile g konon2 nk amik balik tgk, frame ok lg, tpi calar2 then cermin sebelah berkecai..sebelah lagi calar la... so, totally out (dh 4 tahun pun bersama saya)
dan pada 16 mac 2013 saya pun decide gunakan duit BRIM2 utk buat spek baru..

hasilnya:
--> power naik 75 sebelah kanan dan 50 sebelah kiri..
--> org yg cek mate tu found that i am photophoria (ko tau x amende tu?? the answer is sensitif pd cahaya)

dan saya dapat spek ini with diskaun pelajar (ahha, budget student padahal dah kerja) + kad siswa
--> Swiss Polo Red Frame (dah tolak diskaun dapat RM180)
--> Lens multicoted(betul xeja??), UV Protection, Computer protection n ape tah lagi (RM 50) TINTED 10% grey (RM70)
--> sebotol pencuci spek (F.O.C)
--> Spec Case dpt 2 (1 yg swiss polo punye, satu lagi yg kedai tu punye [yg ni aku mtk sbb cute])
--> warranty 1 tahun
--> boleh tuka amende tah namenye, yg melekat kat idung tu bile pakai spek bile2 masa (xkisah la after da hbis warraty pun)

kat mane ye buat??

KEDAI EYE TREND (pintu kedai wane hijau epal)
di pusat komersil, seksyen 7 shah alam, selangor deret kedai nasi lemak cinta sayang.

oke, tu je nak share....gambar spek xleh tunjuk sbb hnset ai ni masih kukuh, xdela instagram ke hape ke.. usb die pn dah hilg so, xleh nk jnji la nk tunjuk ngan korg cmne

btw~ korg tahu tak, saya mtk org kt kdai spek tu tulis name incik tunang kat resit utk die claim kat company tmpt die keje.. nt boleh refund balik duit BRIM2 ai yang melayang pegi jalan2 tu..hehe ( xsenonoh betul la saye ni..amik kesempatan ) tapi xpela, my fiance yg bagi cdgn tu..

No comments: