ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 4

semoga kita sentiasa diberkatiNYA..aminn

assalamualaikum n salam sejahtera

bulan januari 2011 da belalu pergi.. kejap je ms berlalu kan.. tup2 da masuk bln 2..pstu tbe2 tgk da hbs blaja, kawen da ade anak cucu n lastly ke alam barzakh..uih, takut btl bila fkir suma ni, tapi nk xnk kne fkir jgk... ank2 kucing aku kt umah pn makin bsar n gemuk2..geram btl ak tgk. rs nk lambung2 je.

okeh, tujuan sbnr entry ni ditulis adalh untuk mengucapkan happy belated birthday to all my family members yg smbut birthday bulan januari.. yela, ahli keluarga aku 8 org n yg tarikh lahirnye bln jnuari ade 4 org.. mereka adlh adik soleh(6/1), aku(7/1), walid(10/1)n adik adah(30/1)...


doaku semoga kita semua diberkatiNYA n sentiasa berada di bawah perlindunganNYA..

saya sayang kamu semua=)

coming soon my mum's birthday...same tarikh tapi lain bulan n tahun ngan aku..

No comments: