ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 6

~jom study~

assalamualaikum dan salam sayang semua^_^

ha..cuti mid sem da habis...byk sgt esemen xsiap n x buat lagi..ha, tula sape suh besuka ria sgt cuti..kan pdn muka sendiri.

keja aku cuti sem ni, tdo, men game, tlg umi sikit2 , kua jln2 ngan membe lame n adik2, mkn n mcm2 la... bgn pgi2 konon nk stdy..mula2 bkk la note2 yg bekaitan..pastu bkk belog, pastu newtab bukan men byk lg...ap lg kan, blog walking ler.. sy mmg suke ziarah menziarahi ni. heee~

oke...sekarang aku da dkt kolej da..mood stdy itu menerpa kembali.. nk amik mood kan, ak bce novel ramli awang murshid dlu..tajuk die rayyan fantasi..mmg best la..


buku dipinjam dari blogger isz... ye, thanks dear for that book.. sape xbeli lagi aku sarankan beli la..
trus aku jdi smgt nk stdy sbb nk jd pandai mcm aiddin..salah sorg watak dlm novel nih..

oke... jadi, jom studyyy......
ye saya nk study...semoga smgt ini bkn hangat2 thi aym je.. lusa ade test eukaryote cell then test molecular biotech n method in molecular biology ade kemungkinan mggu ni... aim for best result.. motif aku ckp ni?? sbb tu tande mggu ni adelah mggu bz ye. plus sabtu n ahad ade modul kemahiran insaniah. ade ms i'll hapdet ini belog..

tak lupa... buat umiku yg tercinta...tersyg n terbaik, selamat hari lahir yg ke-50(semasa entry di tulis, ad lg 30 minit ke tarikh 7 feb).. byk pengorbanan n jasa umi yg xmampu long bls... semoga umi terus tabah, sabar dan dilindungi Allah sentiasa. " walaupun kita kerjakan haji sbyk mane sekalipun n pahala dia kita niatkan buat ibu kita, belum tentu dpt bls tiap titisan air susu ibu yg mengalir dlm bdn kita n sgla js2 ibu"

i'm very proud to be your daughter.. long doakan yg terbaik untuk umi n keluarga kita.sayang umi sgt2.


my lovely mum n dad...^__^

wokeyh...stdy2...






1 comment:

greenduck said...

best kan>? hehehehehe. jom bce novel. xyah stdy, agaggagaa