ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 26

~tahniah semua~

assalamualaikum n salam sejahtera..

pernah aku menyatakan rs kagum aku pd seorg shbt aku ni..n dia jwb, ucapkanlah kagummu itu kepada Allah yg menciptakan kamu.kerana sesunguhnya DIA juga yg menciptakan aku..oleh itu yg lebih berhak menerima perkataan kagum mu itu adalah penciptaku dan kamu iaitu ALLAH s.w.t...

oke.....
sebenar2nye,gembira yg teramat sgt..smpai xtau nk ckp mcmane bila dengar:

- my lovely cousin pregnant..
- 2 org my lovely friend da nk kawin ( sakinah n suhaniza)
- n dpt bjumpa kwn2 lame yg tersgtlah besh..

semillion ucapan tahniah dari aku..... 

of course kamu semua lagi gembira kan...yg mane aku mampu aku g ek wedding korg tu..
buat kak ez, jg kshtn baik2..kite doakan semoga selamat hingga melahirkan nt..


tapi kan...aku xpenah ptus asa untuk doa n doa...
nak jgk berada kt tempt kamu semua..
feeling to get married n after that to be a best wife n mum..

tapi lagi kan... 
aku ni xhbs stdy..cemane blh berangan jauh2???adoi!
cuti 4 bulan ni nk keje..tekad nk kumpul duit..hope sgt2 projek meng'culture' tissue kanser(aml) ni selesai sem ni jgk n dipermudahkan segalanya..kan best skali bt je trus jdi..hehe.tanak kacau holiday...

nk bisnes?? hampeh, aku xreti nk stat dari mne kalu nk berbisnes pn..
kate 'abg', hani jadi guru sandaran jela...huhu..die ni kan, nk sgt ak jdi cikgu or pensyarah..
yela..aku cube yg terbaik untuk capai harapan kamu ni~

maknenye, cuti ni kene la melawat sekolah2 terdekat tnye ade kekosongan jwtn cikgu tak sepnjg aku cuti 4 bln ni..tak kisahla sbjek ape pn..asalkn jgn add math or physic...due2 ni ak tkt bg ajaran sesat kt bdk2 kang..

dlm mendidik ank bangsa, sambil mengumpul duit untuk ms dpn..hehehe. oke la kan.
harap semoga rancangan cuti aku ni bejalan ngan lancar. aminnnnn


xlupe jgk aku bersyukur sgt2..hbgn aku ngan abg da oke smula..alhamdulilh, ha...mcm ni barula best..

to be continue...nk cite psl aku jmpe ngan membe2 lame..tapi xbesh cite kalu xde gmb..i'm still waiting for the picture to be upload by aron..cepatla aron oi upload pic..( bkn ape, time jmpe dorg ni tetbe hp ak hbs bteri sbb ak lupe nk charge, jdi nk snap gmb mcmane kan..)


have nice thursday for tomorrow ^___^

No comments: