ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 27

betul la org ckp.....

ha..assalamualaikum warahmatullah n salam sejahtera..

semlm byk gile idea nk hapdet belog untuk hr ni..tpi bla da stat menulis idea tu pergi mcm angin..why why??
oke..kite ckp ape2 jela kan. tpi, kalau aku da stat merapu meraban jgn layan sgt oke...

1st of all nk ckp psl matang.. betul la kan org ckp bila umur da meningkat perangai kite akan jdi matang.. buktinye dah jelas dlm diri aku... bila nk bt sesuatu atau nk ckp ke..aku akn fkir kesannye dlu..kalu dlu men lps je..skrg ni ak lbh berhati2 n get ready for the effect of every action n word i've made n talked. hmmm.. matang la sikit kan.. perangai ngade2 n perasan bdk2 tu msih ade..tpi aku hide kan. kate da matang kan..ee...geli pulak aku mendengornye..hehe

lpstu pgi td aku ade kels report writing..hehe..aku rse kan, da stat enjoy ngan kels die la. relax je..tpi ko kne punctual la g kels die..kalu x korg kene nyanyi dpn kelas. tak nak aku nyanyi..sore pn mcm ape. huhu. kesimpulannye i must come early to his class.

mlm tadi...aku g senam tari kt kolej aku. pegi sbb nk kupon..kalau tak ape kejadahnye la aku nk menari2. mule2 mcm xde mood je nk g..tpi bila da g, mmg best pn..smlm blaja tarian zapin..wow, ai da pndai menari zapin u.. jgn men2. mksd aku pndai tu bkn pndai mcm penari2 zapin..kategori boleh la nk menari zapin dari klgn org yg baru blaja menari... hahaha

tahniah kepada abg sbb bjaya dpt seekor ikan jenahak ms memancing mlm tdi =)..

lagi nk ckp psl ape ek...da kot.. xde idea pn byk gak aku membebel..hehe..

oke..stakat ni dlu..aron xupload gmba lg. jdi xleh nk publish entry psl ktorg kua rmai2..

have a briliant day semua..ptg ni ade lecture molecular biotech..Ya Allah give me strength n permudahkan aku menuntut ilmuMu..^_______^

No comments: