ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 30

bila hati da merajuk..

Bismillahirrahmanirrahim..

hari ni..mmg mood aku xd sgt..kelas method pg td pn xpegi..rs mls yg teramat..test ferment tdi pn aku xdpt buat sbb blaja skit je..confirm fail(maaf Mr.Lee, maaf sgt2 untk kali ni je.pasni xbt dah.myesal pn xgune fifah oi!)
ya Allah..bagi ak kekuatan. mmg hakikatnya aku kecik ht ngan seorg shbt ni. np kalu dia xpuas hati, nk kene cerita ap yg dia xpuas hati ngan org len?? kalau ngan pmpuan ak excuse lg..tpi ni ngan bdk laki..xmalu ke memburukkan shbt sendiri? kalu mcm tu,ap tujuan besahabat??ish kamu ni,, cube ckp trus terang ngan aku je ..ye, xsemua manusia tu perfect. kdg2 ad ms kite bt silp, tapi kite kan kwn.. xpyhla saling memburukkan.. sungguh tidak matang sikap itu ye. aku cuma sedih,aku menghormati hak2 kamu sbg kwn n cube hormati aku jgak..xpyh berpura2 dpn ak ckp len, blakg ckp len..tu bukan kawan namenye.


takpe la..dah itu cara kamu kan..aku xslhkn kamu pn..cuma aku hrp sgt..xpyhla bg 'pahala free' kat aku..bkn sbb aku da byk pahala tapi, aku rs aku xptt untk trima pahala tu.. aku doakn kamu sedar dan insaflah.. kamu pun thu kan, membuka aib org tu xelok.. mintak maaf jika kamu yg berkenaan membaca entry ini..

aku xbermaksud nk marah kamu..tak, aku xmarah [ bila aku mrh,aku nanges,so, skrg ni aku xngis,mksdny xmrhla] aku cuma terkilan je..nilai2 persahabatan kamu ketepikan hanya kerana perkara kecil..walau kamu bukanlah shbt akrabku, tapi kamu masih shbtku...

kan da berbunyi emosi lak entry aku ni.. semoga Allah sentiasa memeliharaku dari semua perkara2 yg dibenciNYA..



******************************
cheer me up!!
fifah xblh sedih..be positive always..
stick to  the fight when u are hardest hit!

No comments: