ulangtahun blog saye

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 17

::inilah diriku::

seLaLu..
aku membuat dosa
seLaLu..
bla tgah susah, bru t'ingt pd Allah
lalu aku menadah tangn memohon doa dan keampunan
airmata mengalir menyesal akan dosa2
seLaLu..
ulang kembali dosa n kslahan yg sama..
seLaLu..
cipta azam baru
seLaLu..
aku mengeluarkan perkataan kalau[samela ngan jika,andai,if n seumpamanya]
seolah2 xakur pd takdir
seLaLu..
buat amalan yg wajib je..yg sunat jarang2 wat


alangkah teruk dan hinanya aku..
alangkah malunya diri ini..
dh byk b'buat dosa pd YG MAHA ESA,tpi masih meminta dikabulkan doa..
walau x semua yg diminta aku peroleh..
namun aku telalu besyukur..
bla aku leka, Allah gerakkan hatiku mengingatin-NYA..
aku dilahirkan sempurna fizikal..
masih dapat menikmati pelbagai nikmat pemberianNYa..sehingga xterungkap oleh kata2 akan segala nikmat pemberianMU..
TELALU BANYAK..


YA ALLAH,
aku hambaMU yang lemah lg hina,
xlayak msuk syurgaMU..
tapi xmampu ke nerakaMU..
ampunkanlah dosa2 ini..
sesungguhnya KAU MAHA PENYAYANG..
MAHA AGUNG, MAHA PENGAMPUN..
smoga matiku dlm ISLAM..
smoga driku xhenti mengingatiMu..
dan semoga aku diberi peluang bertemu MU di akhirat kelak dan hidup disyurgam MU..
aminn...

No comments: